BACK HOME AGAIN!!!!!

28 oktober 2014 - Lelystad, Nederland

Weer voet op Nederlandse bodem gezet na een prima vlucht vanuit Seoul, zeer snel door de douane, koffers ook snel op de band en daar zagen we onze afhalers Harald en Danielle, heel fijn. Gauw naar huis en op het moment dat we de koffers aan het uitladen waren kwam onze Doortje aanlopen en ging tussen de koffers zitten, m.a.w. als jullie weer gaan dan nemen jullie mij ook maar mee!!!

De koffers uitpakken zouden we de volgende dag maar doen, alleen het hoog nodige eruit en na een wijntje gingen we gauw naar bed en wie lag er al in......ja onze Doortje, ze heeft de hele nacht tussen ons in gelegen, zo aanhankelijk.

Vandaag een dag van alles uitpakken, wassen doen en boodschappen, blad harken en noem maar op, maar alles op z'n tijd, hoeft gelukkig niet in 1 dag!

En nu terugkijken op een fantastische tijd en ervaring in Nieuw Zeeland en Australie, we zullen Mag en Aat, hun kinderen, hun lieve Kiwi en Holl.vrienden, Christa en Robert missen.

Dank lieve lezers van dit reisblog, Peter en ik hebben ook genoten van alle reacties,  vaak erg geestig!. Het was voor ons fijn om op die manier contact met het thuisland te houden en dat is zo heel goed gelukt

Nog een foto's voeg ik toe en dat was het dan.

Veel gezondheid wensen we jullie allemaal en lieve groeten van Peter en Lida

1. Lammy:
    27 oktober 2014
    Welkom thuis, dit was wel een vakantie om met veel plezier op terug te kijken wij hebben er van genoten, maar ook weer fijn om thuis te zijn x C en L
  2. Ans v/dSloot-hulsman:
    28 oktober 2014
    Heel fijn dat jullie gezond en wel er zijn!!en.......dat liet doortje al merken!!oo en dan al weer druk met het hollandse leventje!

en dan verwacht ik jullie woensdag h,eb je al bij het aantal staan hoor!! mijn broer en simoon komen wat eerder dan 5 uur,en redden jullie dat tegen 4ren? half 5 komt culinair het brengen! dus dan heb ik al wat vertrouwde hulp om me heen k,ben vroeg begonnen dus vanaf zaterdag staan er al wat dingen klaar!gerard mee geholpen!wereldreizigers ik kijk naar jullie uit!!!!!!!!!!!!!!liefs van mij!!!!!!!!!xx let wel:
    EEN KROONJAAR.."' ZONDER GOUDEN RANDJE...MAAR MET LIEFDE ENZIJN FAM.EN VRIENDEN ZIJN ER BIJ!!!!EN ZO GAAN WE ER VOOR!!X
  3. Maike:
    Hallo Lida & Peter,

Wat fijn te lezen dat jullie weer veilig thuis gekomen zijn. En wat een heerlijke verhalen. Dank jullie wel dat, ook wij, deel uit mochten maken van jullie prachtige avontuur aan de andere kant van de wereld maar dan vanachter ons laptopje.
    Ik heb er van genoten. Dank jullie wel. XXX Maike
  4. Ans v/dSloot-hulsman:
    28 oktober 2014
    SLUIT IK ME HELEMAAL BIJ AAN!! BLIJ JULLIE DE"29"TE ZIEN!!!!!!XXX<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<