Seoul - Amsterdam

26 oktober 2014 - Seoul, Zuid-Korea

Na een goeie nacht en een heerlijk ontbijt in het Grand Hyatt Hotel en bij een  buitentemp. van 15 gr. wachten we nu op de shuttle naar de airport. Om 12.15.u. komt de shuttle en om 14.00 u. vertrekt onze vlucht. Dank Annerie en Albert voor jullie goede wensen.

AMSTERDAM HERE WE COME

1. Zwaan van Keulen:
    26 oktober 2014
    Lieverds nogmaals een hele goede reis gewenst. Je kunt de uurtjes nu aftellen dat je je dierbaren weer in je armen kunt sluiten. Heeeeeeeeerlijk toch. Tot gauw Jan en Zwaan
  2. Lammy:
    Hele goede reis en tot ziens jullie kunnen terug kijken op een hele fijne vakantie tot ziens xx
  3. Rini Hofstra:
    26 oktober 2014
    Het moet na zo'n lange enerverende reis heel goed voelen om thuis te komen.
  4. Ans v/dSloot-hulsman:
    27 oktober 2014
    EEN HELE GOEDE REIS!INDERDAAD NA ZO,N LANGE PRACHTIGE
    VAKANTIE,ZAL HET GOED VOELEN,JE EIGEN BEDJE EN JE EIGEN MENSEN WEER OM JE HEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!LIEFS<<ANS>>